Niels Gotz

Workshop Marketingpsychologie

Workshop Marketingpsychologie

Dinsdag 5 juli 2016

De Gruyterfabriek Den Bosch

Iedereen wordt wel eens verleid iets te doen waar hij of zij in eerste instantie niet toe bereid was. Marketingpsycholoog Niels Götz geeft op 5 juli een workshop bij Renda, kennisnetwerk binnen de bestaande bouw, over succesvolle verleidingsstrategieën.

Leerdoel 1: bewonerscommunicatie leren zien als marketingactiviteit;

Leerdoel 2: duurzaamheidsmaatregelen koppelen aan voedsel, veiligheid en voortplanting.

“Marketing 3.0 is verleiden van het reptielenbrein”

Programma

13.00 uur – Inloop

13:30 uur – Warming-up

13:35 uur – Maak een moodboard op basis van casus

13:50 uur – Kennisquiz over menselijk gedrag en het brein

14:00 uur – Presentatie Niels Gotz

15:00 uur – Pauze

15:20 uur – Herhaling moodboard-oefening, maar nu met kennis van zaken

16:00 uur – Renda Bewonerspanel met feedback op de moodboards

Wil jij weten hoe je verleidingstechnieken kunt inzetten in jouw werk? Meld je aan via deze website.